Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Чушак-Голобородько А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Кузьмін О. Є. Теоретичні та методичні положення з формування системи мотивування суб’єктів креативної діяльності на промислових підприємствах [Електронний ресурс] / О. Є. Кузьмін, А. М. Чушак-Голобородько // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 3. - С. 99-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_3_12
| 2. |
Чушак-Голобородько А. М. Шляхи оптимізації витрачання бюджетних коштів (на прикладі закладів загальної середньої освіти) [Електронний ресурс] / А. М. Чушак-Голобородько, В. В. Кіт // Економічний простір. - 2013. - № 80. - С. 136-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2013_80_15
| 3. |
Чушак-Голобородько А. М. Система ефективного управління фінансовими потоками підприємства [Електронний ресурс] / А. М. Чушак-Голобородько, М. І. Мокрицька // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - 2014. - Вип. 10(1). - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprer_2014_10(1)__12
| 4. |
Чушак-Голобородько А. М. Визначення результативності моделей мотивування суб’єктів креативної діяльності [Електронний ресурс] / А. М. Чушак-Голобородько. // Ефективна економіка. - 2012. - № 7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2012_7_52
| 5. |
Кузьмін О. Є. Ідентифікування узгодженості потреб у системі мотивування креативно-інвестиційної діяльності підприємства [Електронний ресурс] / О. Є. Кузьмін, А. М. Чушак-Голобородько // Інвестиції: практика та досвід. - 2012. - № 17. - С. 4-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2012_17_3
| 6. |
Дідух О. В. Розвиток креативно-активних студентів на шляху до формування персоналу всіх сфер економіки [Електронний ресурс] / О. В. Дідух, О. М. Чубка, А. М. Чушак-Голобородько // Бізнес Інформ. - 2021. - № 1. - С. 145-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_1_20 Мета роботи - вивчення й обгрунтування переваг і проблем стосовно креативності студентів у процесі отримання ними фахової освіти. Відповідно до мети дослідження поставлено такі завдання: визначити поняття "креативність", передумови виникнення креативних здібностей; охарактеризувати умови для стимулювання креативних здібностей студентів; визначити перепони та причини відсутності творчої складової у процесі надання вищої освіти; побудувати алгоритм розвитку креативних здібностей у студентів; окреслити умови створення сприятливого середовища, в якому проявлятимуться креативні задатки студента. Об'єктом дослідження є процеси реформування вищої освіти в напрямку відповідності сучасним європейським тенденціям розвитку освіти; формування середовища, сприятливого для розвитку креативності студента у процесі отримання ним вищої освіти через алгоритм цілеспрямованої педагогічної діяльності. Предметом дослідження виступають теоретичні та прикладні положення щодо формування середовища, сприятливого для розвитку креативності студента у процесі отримання ним вищої освіти. Наукова новизна дослідження полягає у формуванні єдиного сукупного поняття креативності студентів та у формуванні шляхів подолання проблем у процесі розвитку креативності студентів при отриманні фахової освіти. Практичне втілення результатів дослідження дозволить реформувати вищу освіту в бік формування креативно-активного середовища для викладачів і студентів; дасть змогу наблизити систему вітчизняної освіти до формування таких спеціалістів на ринку праці, які користуватимуться високим попитом серед вітчизняних і закордонних працедавців.
| 7. |
Бортнікова М. Г. Концептуальні засади здійснення медіації при реалізації зовнішньоекономічних контрактів [Електронний ресурс] / М. Г. Бортнікова, Н. Я. Петришин, Ю. Л. Чиркова, А. М. Чушак-Голобородько // Management and entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - Vol. 2, numb. 2. - С. 35-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/meu_2020_2_2_7 Розкрито особливості здійснення медіації в Україні. Висвітлено підходи до визначення сутності поняття "медіація". Виокремлено та систематизовано основні принципи здійснення медіації при реалізації зовнішньоекономічних контрактів. Сформовано комплексну типологію видів медіації за сукупністю характерних ознак. Побудовано технологію здійснення медіації при реалізації зовнішньоекономічних контрактів. Охарактеризовано основні функції медіації. Наведено переваги та можливості для України від упровадження інституту медіації в практику вирішення суперечок за умов здійснення зовнішньоекономічної діяльності.
|
|
|